Sunday, August 24, 2008

Family Day LHDN CCK 2008










Salam


Pada 26hb Julai 2008 bertempat di Bukit Merah Lake Town Resort, Perak, berlangsungnya Hari Keluarga Isteriku yang bekerja di LHDN KL selama 2 hari 1 malam. Ini pertama kali aku mengahadirinya selepas bergelar suami. Alhamdulillah semua berjalan lancar. Almaklumla aku pertama kali mengahadiri majlis ini. Aku menjadi kekok dengan pergaulan di kalangan anggota pekerja kerajaan.


Banyak aktiviti sukan yang dijalankan. Aku cuma, menjadi supporter sahaja. Antara tetamu VIP yang hadir adalah Ketua Pengarah LHDN Malaysia iaitu Dato' Hasmah. Pada malam 'GALA NIGHT DINNER' aku menang BEST MEN DRESS yang berkonsepkan IRAMA 60an. Aku terkejut, tetapi aku menerima keputusan ini kerana malam itu, aku memang layak kerana aku adalah BOJOI SAMSENG BUKIT MERAH LAKE TOWN. Hahaha...... untuk lucky draw isteriku mendapat tempat ke 14. Alhamdulillah rezeki baby dalam kandungan. Pada keesokannya, aku hanya lihat sambil geram, kerana aku tidak dapat mandi di theme parknye kerana bini aku pragnant and aku tiada kawan untuk meng huru-harakan dalam theme park.


Apa pun sehingga kini aku menjadi famous di LHDN Jln Duta, kerana ke SAMSENG ngan aku pada malam Family Day yang lepas. InsyALLAH kalau ada rezeki & umur panjang lagi, aku akan menghadiri lagi Family Day anjuran tempat kerja isteriku. Thanks a lot and congratulation to all AJK CCK LHDN Jln Duta and staff kerana menjayakan Family Day 2008 di Bukit Merah Lake Town Resort, Perak.

No comments: